Ik heb niet kunnen afrekenen met mijn XXImo Mobility Card. Ik heb dit bedrag voorgeschoten hoe kan ik dit declareren?

U kunt uw declaratie indien door in te loggen via onze website ‘Mijn XXImo’ en in te loggen met uw kaarthouder account (gebruikersnaam: Voorbeeld@gmail.com) en uw wachtwoord. Aan de linkerkant ziet u een kopje declaraties. Klik hierop en vul de gevraagde gegevens in en voeg de bon toe. Wij zullen uw declaratie dan verwerken. De declaratie wordt op uw account geboekt en alsnog van uw beschikbare tegoed afgehaald en wij zullen het bedrag overmaken naar het rekeningnummer dat u heeft doorgegeven.

Alleen declaraties die binnen twee maanden na de mislukte transactie zijn ingediend worden verwerkt. Let op dat u bij het indienen van een declaratie uw klantnummer opgeeft, dit is het 8-cijferige nummer dat onder uw naam op uw XXImo Mobility Card staat.

Bent u zo goed geholpen?

Terug naar overzicht